Vicegerencia de Tecnologies de la Informació

Vicegerència de Tecnologies de la Informació

Des d'aquesta Vicegerència es planifiquen, organitzen, gestionen i coordinen els diversos processos relacionats amb l'àrea de Tecnologies de la Informació de la Universitat d'Alacant a través del Servei d'Informàtica i en coordinació amb els diferents serveis de la universitat.

Les seues funcions són:

• Assistir  la Gerència, Vicegerències i  la resta de l'Equip de Govern en matèries relacionades amb els serveis informàtics per a la docència, la investigació i la gestió.
  • Col·laborar en el disseny de l'estratègia d'universitat digital i, juntament amb el vicerector de Transformació Digital, participar en la seua implementació.
  • Dirigir i supervisar l'elaboració de la Cartera de Projectes estratègics TI anual, així com la seua execució una vegada que haja sigut prioritzada per l'Equip de Govern. Juntament amb el vicerector de TD, resoldre els conflictes que puguen sorgir.
  • Juntament amb la Secretaria General, el vicerector de TD i la Gerència dur a terme la implantació i el desenvolupament de l'Administració Electrònica.
  • Supervisar el compliment dels objectius traçats per al Servei d'Informàtica.
  • Juntament amb el vicerector de TD i la Gerència, definir el catàleg de serveis TI que s'ofereixen a la comunitat universitària a través del Servei d'Informàtica i establir els nivells d'acord de servei d'aquests i els indicadors d'èxit per a poder fer el seguiment.
  • Dissenyar i dur a terme el pla de Seguretat de la Informació.
  • Juntament amb la Gerència, definir les competències digitals del PAS i especialment del personal del Servei d'Informàtica, així com establir els plans de formació necessaris.
  • Elaborar, juntament amb el vicerector de TD, el pressupost de l'àrea TI.
  • Juntament amb la Gerència i el Vicerectorat de TD, gestionar la relació amb els proveïdors externs TI amb l'objectiu que la qualitat dels serveis que presten s'ajuste als requeriments de la UA.

Gerència

Alacant (Spain)